Kaner kirjoitti:Runkosarjan viimeisessä ottelussa vastaan asettuu Toronto. Jotenkin on vähän sellainen pelko perseessä, että hieno runkosarja "palkitaan" Montrealilla pudotuspelien ekalle kierrokselle. Hope not...
repe_joke kirjoitti:Meinaskos porukka olla irc:ssä illasta kun trade-deadline lähestyy? Itse pystyisin ainakin jotenkin väijymään mahdollisia treidejä ircin välityksellä kasin jälkeen illasta.
repe_joke kirjoitti:Meinaskos porukka olla irc:ssä illasta kun trade-deadline lähestyy? Itse pystyisin ainakin jotenkin väijymään mahdollisia treidejä ircin välityksellä kasin jälkeen illasta.
Myös Fisher huilasi viime pelin. Ehti yhden ottelun pelata tuossa välissä ja nyt taas klesana. En tiedä onko sama vamma vai mikä. Kaiken lisäksi on viime otteluissa pelannut laiturina, joten ei ole ollut kauhomassa aloituksia...TweetyLeaf kirjoitti:Bolland jos ei palaa kaukaloon tiistaina, voi se tarkoittaa aloituskategorian häviämistä.
Buffalolla on Vanek DTD Statuksella ja saattaa myös jäädä tiistain pelistä.
Bosco kirjoitti:Playoffien ensimmäisellä kierroksella vastaan asettuu aiempien kausien playoffeista hyvinkin tuttu vastustaja Vancouver Canucks. Vastassa on huippuvireen löytänyt Ovechkin, kun taas mulla on Crosby DTD-statuksella, joten vastustajalla on etu siinä suhteessa. Vielä kun Neal on todennäköisesti sivussa, ja Letang vielä IR-listalla, niin joudun aloittamaan playoffit ilman joukkueeni rungon muodostavaa Pens-kolmikkoa. Muilta kenttäpelaajilta vaaditaan nyt venymistä, jotta nuo isot aukot saadaan täytettyä jollain tapaa. Maalinsuulla onkin sitten edessä Vancouver-kaksikon välinen taistelu, ja toivottavasti Schneider jatkaa selvänä ykkösmaalivahtina tämän viikon. Voittoa lähdetään hakemaan.
Mr. Smith kirjoitti:Muuten joukkueessa pitää tarkkailla Cullenia (DTD) ja Sharppia (vielä IR), kun ei ole oikein varmaa tieto koska palaavat. Muista vempoista Bourque lienee lähimpänä paluuta ja Faulk saattaa palata lähiaikoina. Tärkein vemppapelaaja Ward ei ikävä kyllä ehdi näihin matseihin.
Bosco kirjoitti:Faulk pelaa tänään. Sieltä vaan kokoonpanoon.
Sharp taitaa myös pelata jo tänään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa