Foorumin toimivuus

Kaikki muu tänne

Foorumin toimivuus

ViestiKirjoittaja Olpa » 10 Heinä 2008, 09:54

Ajattelin nyt tällaisen laittaa, mihin voi laittaa ongelmia ym. foorumin suhteen.

Avataan peli ihan tuolla, että onko muilla ongelmia yv-viestien kanssa? Itse kun laitan niin se siirtyy lähtevät-kansioon, mutta ei (ainakaan heti) mene lähetetyt-kansioon? Onko olemassa kikkavitosta tuohon vai onko tuo vain tuolla lähtevät-kansiossa niin kauan kunnes vastaanottaja lukee sen tjsp.?
Olpa

Re: Foorumin toimivuus

ViestiKirjoittaja TaoTao » 10 Heinä 2008, 10:20

Kuten ohjelmistoystäväni vastaisi: "Se ei ole bugi, vaan ominaisuus" Eli viesti odottaa kunnes vastaanottaja lukee sen.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Bosco » 10 Heinä 2008, 10:30

Se on tosiaan palstan ominaisuus. Viesti pysyy lähtevät-kansiossa aina niin kauan kunnes vastaanottaja lukee sen. Kun viesti on lähtevät kansiossa niin sitä pystyy vielä muokkaamaan tai halutessaan poistamaankin koko viestin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 13 Heinä 2008, 09:40

Bosco kirjoitti:ainoastaan treidikomitean jäsenten pitäisi pystyä äänestämään. Joku voisi kokeilla pystyykö muutkin äänestämään.

Joo toimii. Tai siis ei toimi. Eli ei pystytä me tavan pulliaiset äänestämään.
AnFa

ViestiKirjoittaja AnFa » 25 Tammi 2009, 10:21

Onkohan tämä ongelma vain minun selaimessani, mutta enää ei minulla ole pariin kuukauteen toiminut tuo "muista sisäänkirjautuminen". Eli joka kerta, kun tulee palstalle pitää kirjautua uudestaan foorumille. Muilla sivustoilla minulla ei ole samaa ongelmaa.
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Tammi 2009, 18:50

AnFa kirjoitti:Onkohan tämä ongelma vain minun selaimessani, mutta enää ei minulla ole pariin kuukauteen toiminut tuo "muista sisäänkirjautuminen". Eli joka kerta, kun tulee palstalle pitää kirjautua uudestaan foorumille. Muilla sivustoilla minulla ei ole samaa ongelmaa.

Täällä ainakin toimii tuo ihan normaalisti. Käytössä Mozilla Firefox.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Gaff » 25 Tammi 2009, 20:14

Myös mulla on toiminut normaalisti. Käytössä IE ja Mozilla Firefox.
Gaff

ViestiKirjoittaja Bosco » 21 Tammi 2010, 17:00

Postilaatikkoon oli saapunut tällainen sähköpostiviesti:

Hei

Phpbb.fi siirtyy nykyisten hidasteluiden ja katkoksien vuoksi uudelle, tehokkaammalle palvelimelle tulevan viikonlopun aikana. Siirto aiheuttaa 12-24 tunnin katkoksen foorumillenne ja palveluumme. Siirron jälkeen palvelumme palaa kuitenkin entistä ehompana ja toivomme katkoksien olevan tätä myötä menneen talven lumia.

Pahoittelemme häiriötä.

Ystävällisin terveisin

Phpbb.fi Ylläpito

Ei tarvi sitten ihmetellä jos ei meinaa päästä foorumille.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Opatsu » 28 Helmi 2012, 23:56

On kyllä viimeaikoina foorumi ollut melkoisen tahmea. Pahoittelut kaikille yv:tä saaneille, sillä on tullut semmoisia tupla/tripla-postauksia vähän viime aikoina, kun on yrittänyt saada viestejä eteenpäin. Toivottavasti jatkossa homma toimii paremmin.
Opatsu

ViestiKirjoittaja tinkezione » 29 Helmi 2012, 10:41

Foorumi tuntuu päiväsaikaan toimivan ihan siedettävästi, mutta meikäläistä aikaa 23-24 välillä eli Suomen aikaa puoliltaöin foorumi tuntuu olevan on/off nurin. Se on melko turhauttavaa, kun tuollainen aikaikkuna on työssäkäyvälle ihmiselle parhaita mahdollisia säätää joukkuettaan.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Maalis 2012, 14:29

Viime aikoina on tosiaan pahasti tökkinyt.

Jos joku tietää näistä asioista paremmin, ja on mielessä vaihtoehtoinen sivusto foorumille, ja tietäisi miten siirto onnistuisi kätevästi niin voi vapaasti ehdotella.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 21 Elo 2012, 16:39

Onkohan taas ongelma pelkästään minulla.. Mutta siis viime viikosta lähtien on useamman kerran käynyt niin, että olen tullut käymään liigan nettisivulla, mutta sivulle ei ole päässyt vaan on ohjautunut jonnekin yleiselle phpbb-sivulle? Muilla samanlaista ongelmaa?
AnFa

ViestiKirjoittaja Tollisko » 21 Elo 2012, 18:30

Minä olen ainakin päässyt aina ihan normaalisti tälle sivustolle.
Tollisko

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 22 Elo 2012, 21:05

Ei ole ollut moista ongelmaa.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 23 Elo 2012, 06:47

Täälläkin on toiminut ihan normaalisti.
Bosco
Site Admin

Paluu Muu keskustelu