Marwin kirjoitti:Poimitaan Buffaloon
Siis eikö nää oo nyt 18.00 asti ollu vapaita?Bosco kirjoitti:Marwin kirjoitti:Poimitaan Buffaloon
Eli laitat siis waiver-kiinnityksen Påhlssoniin?
Marwin kirjoitti:Siis eikö nää oo nyt 18.00 asti ollu vapaita?Bosco kirjoitti:Marwin kirjoitti:Poimitaan Buffaloon
Eli laitat siis waiver-kiinnityksen Påhlssoniin?
Marwin kirjoitti:Huah ei tätä opi ikinä. Sama se, pistetään kiinnitykset sitten vaikka.
Kyllähän ne on selvästi tuolla ei siinä. Marwin varmaan jotenkin sekoittanut tuohon kesällä sopimuksettomien waiveriin heittoihin mistä piti tehdä kiinnitys kahden vuorokauden kuluessa.Bosco kirjoitti:Eikös nuo waiver-säännöt nyt kuitenkin ole niin yksinkertaiset kuin ne vaan voivat olla? En ainakaan itse keksi mitään, miten ne saisivat vielä helpommiksi.
Marwin kirjoitti:"Pelaaja läpäisee waiversit waiversin alkamisajankohdasta seuraavana toisena päivänä klo 18.00, mikäli yksikään manageri ei ole tehnyt pelaajaan waiver-kiinnitystä sitä ennen"
Siis itse yksinkertaisesti tulkitsin tuon kohdan, että pelaaja on jo vapaa seuraavana päivänä klo 18.00 jälkeen.Tönkköä suomen kieltä tai sitten mulle ei vaan avaudu.
Juu näinhän se oli.Bosco kirjoitti:Nyt ovat Pahlsson ja Modano sitten siirtyneet waiversista Buffalon vahvuuteen (mikäli siis oikein käsitin, että waiver-kiinnitys koski myös Modanoa).
Paluu Vapaat agentit ja waivers
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa