Buffalo - San Jose

Buffalo - San Jose

ViestiKirjoittaja Marwin » 17 Helmi 2012, 16:51

Buffaloon: Carl Hagelin, Joacim Eriksson
San Joseen: Jose Theodore, Alexander Salak

Tällainen treidi tuli sitten sumplittua ja peräti kolme maalivahti mukana. Toivotaan, että Hagelinista kehittyy vielä hyvä TOP-6 hyökkääjä ja tästä Erikssonista tulisisi jotakin. Pakko myöntää, että ennen tätä päivää oli täysin tuntematon kaveri minulle... mutta huikeilla statseilla vedellyt tällä kaudella Skellefteån maalilla. Eli heikolla scouttauksella mennään.

Salakin menetys harmittaa eniten. Aikanaan waiver-prioriteetin käytin häneen ja kärsivällisesti pitänyt miestä farmissa ja eiköhän tuosta hedelmääkin synny joskus Kanerille. Kuitenkin oikea suunta molarilla on kokoajan ollut. Theodorella en laske enää olevan montaa pelivuotta jäljellä ja Jacob Markström hengittää Floridassa niskaan, joten menkööt. Quick-Reimer-Enroth trio on riittävä maalivahtiosasto tässä vaiheessa.

Kaner kuitannee ja kiitokset muuten kaupoista! Sulta olen ihan hyviä pelimiehiä saanut lyhyen ajan sisällä, kuten P.A. Parenteau ja David Desharnais. Ü Toivotaan, että Hagelin on samaa lajia.
Marwin

Re: Buffalo - San Jose

ViestiKirjoittaja Kaner » 17 Helmi 2012, 17:08

Päivän SHOKKIWAU - Kaner treidaa. Kuitataan siis tämä. Fiilispohjalta tuli tämäkin kauppa vedettyä - eli siis aivan kuten kaikki muutkin. Mitä turhia sitä sen enempää funtsimaan.

Theodore tuonee maalivahtiosastolle jonkinlaista varmuutta ainakin täksi kevääksi. Mahdollisesti myös ensi kaudeksi. Salak aloitti tämän kauden umpisurkeasti Rockfordissa, mutta nyt loukkaantumisesta toivuttuaan on alkanut näyttämään elpymisen merkkejä. Crawdaddyn backuppi ensi kaudella... luultavasti.

Parenteausta ja Desharnaisista olin ajatellutkin mainita tässä yhteydessä, mutta Marwin ehti ensin. Hagelinissa on pelottavan paljon yhteistä noiden kanssa. Jokaisen olen poiminut vapaista ja jokaisen olen myynyt pois heti sopivan paikan tultua. Ei ole vain riittänyt uskoa ja kahden ensin mainitun kohdalla Marwin onkin saanut poimia hedelmät. Saa nähdä liittyykö Hagelin samaan rintamaan. Mahdollisesti, sillä kova pelimies on kyseessä.

Kiitokset kaupoista Marwinille.
Kaner

ViestiKirjoittaja Bosco » 17 Helmi 2012, 17:14

Hyväksyn
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 17 Helmi 2012, 17:36

Hyväksytään. Tais olla seitsemäs kauppa putkeen, jossa Sharks on toinen osapuoli.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Olpa » 17 Helmi 2012, 17:47

Hyväksytään
Olpa

Paluu Treidit