Nyt ei pysty. Kuka ottaa listan?

Tänne kaikki keskustelu liigasta

Re: Nyt ei pysty. Kuka ottaa listan?

ViestiKirjoittaja Opatsu » 27 Kesä 2008, 00:13

Kukas on viikonlopun ajan koneen ääressä? Huomisillasta ei luultavasti tarvitse huolehtia, vaikka iltavuorossa olenkin, kun tämä draft etenee niin huimaa vauhtia tällä hetkellä. Mutta lauantaina tai sunnuntaina olisi suurin osa muutosta edessä ja koneen ääressä ei välttämättä tule oltua. Kyselisinkin siis näin alustavasti listanottajaa jommalle kummalle päivälle, jos tarvetta ilmaantuu. Tietty jos draft sattuukin nytkähtämään oikein kunnolla liikkeelle, niin huomisillalekin tarvitsen jonkun puolestani varaamaan.
Opatsu

ViestiKirjoittaja repe_joke » 27 Kesä 2008, 00:25

Opatsu kirjoitti:Kukas on viikonlopun ajan koneen ääressä? Huomisillasta ei luultavasti tarvitse huolehtia, vaikka iltavuorossa olenkin, kun tämä draft etenee niin huimaa vauhtia tällä hetkellä. Mutta lauantaina tai sunnuntaina olisi suurin osa muutosta edessä ja koneen ääressä ei välttämättä tule oltua. Kyselisinkin siis näin alustavasti listanottajaa jommalle kummalle päivälle, jos tarvetta ilmaantuu. Tietty jos draft sattuukin nytkähtämään oikein kunnolla liikkeelle, niin huomisillalekin tarvitsen jonkun puolestani varaamaan.

Mulla on töissä päivävuorot, elikkäs olen koneen ääressä lähes koko ajan 8-20 välillä. Siitä eteenpäin lauantaina vähän epävarmemmin, mutta käy kuitenkin katsomassa tilanteen ennen unia. Sunnuntaina tosiaan muuten sama aikataulu, mutta tulee illastakin päivystettyä koneella jahka kotiin kerkeää, koska maantaina pitäisi sitten mennä jo yövuoroon.
Että mulle voi kyllä laitella listaa viikonlopun osalta.

Ja ensi viikon yövuoroista päästääkin seuraavaan asiaan. Onko joku halukas ottamaan listaa ensi viikolle? Noin 8-16 välillä tarvitsisi suoritella varauksia.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 27 Kesä 2008, 07:29

Vaikka oma vuoro on vielä kaukana niin laitan tänään viestiä jollekin mikäli vuoro yllättäin tuleekin viikonloppuna.

Viikolla olen netin äärellä päivisin joten tänne ainakin voi listaa laittaa.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja AnFa » 27 Kesä 2008, 07:50

Minulle voi laittaa listoja viikonlopun aikaan. Ensi viikolla olen tiistain ja keskiviikon työreissulla, joten silloin voisin jollekkin lähetellä listaa, mut muuten viikolla minulle voi laitella listaa kanssa. Ensi viikon viikonloppuna lähden mökkeilemään sitten koko viikonlopuksi ja voisin jollekkin laittaa sitten pitkän listan.
AnFa

ViestiKirjoittaja Janda » 27 Kesä 2008, 09:28

Tänne voi ainakin kanssa laittaa listaa jos on tarvetta. Pari viikkoa vielä lomien alkuun niin tulee oltua koneen ääressä suhteellisen tiuhaan.
Janda

ViestiKirjoittaja Gaff » 27 Kesä 2008, 16:24

Tännekkin voi listaa laittaa. Viikonlopun ja alkuviikon olen ainakin kotona. Koneella tulee kumminkin käytyä päivän aikana, joten samalla varailen tarvittaessa pelaajia.
Gaff

ViestiKirjoittaja nro.44 » 27 Kesä 2008, 21:47

Nyt ei pysty ennen sunnuntai ilta-päivää varailemaan. Elikkäs jos joku voi laittaa viestiä kun vuoroni tulee niin laitan varattavan pelaajan /listan takaisin heti kun kerkeän.. Kiitos jo etukäteen..
nro.44

ViestiKirjoittaja AnFa » 30 Kesä 2008, 08:15

Eli huomiselle voisin jollekkin lähettää illemma listaa. En varmaan olekkaan poissa keskiviikkoa vaan koitan ajaa yötä myöten takaisin jo tiistaina. Pystyiskö joku ottamaan?
AnFa

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 30 Kesä 2008, 08:42

Minä arvelen olevani avuksi, mutta josko joku toinen kans ottaa sen listan. Olen Helsingissä taas töissä, huomenna voi olla kiireinen päivä mutta eiköhän sitä sen verran ehdi aina tarkistaa koneen, ja illalla kans.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 30 Kesä 2008, 08:55

Itse olen kanssa viikolla iltaisin kohtuu hyvin paikalla, joten listoja voi laittaa tännekin.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Olpa » 01 Heinä 2008, 12:33

Onko porukka kuinka viikonloppuna vapaana ottamaan listaa? Olen Lauantain kokonaan pois ja Sunnuntaina ainakin iltapäivään asti netin tavoittamattomissa...
Olpa

ViestiKirjoittaja Sorppa » 01 Heinä 2008, 13:07

Meikäläisellä on samanlainen tilanne kuin Olpalla, olen poissa koneen äärestä perjantai-iltapäivästä sunnuntain illansuuhun. Listan voisin toimittaa jollekin, joka jaksaisi varailla puolestani.

Edit: Kirjoitusvirhe korjattu.
Viimeksi muokannut Sorppa päivämäärä 01 Heinä 2008, 13:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Sorppa

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2008, 13:22

Sama tilanne kuin edellisillä, eli olen perjantai-iltapäivästä sunnuntai-iltaan saakka poissa. Voisin toimittaa jollekin n.10 pelaajan listan, ja jos siitä menee miehet niin sitten vaikka tekstarien välityksellä hoitaa varaukseni.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Heinä 2008, 14:13

Oma tuleva viikonloppu näyttää rauhallisilta ellei terassikelit sitten yllätä. Joka tapauksessa netti on käytettävissä sielläkin eli listoja voi laittaa tänne.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Gaff » 01 Heinä 2008, 14:23

Mr. Smith kirjoitti:Oma tuleva viikonloppu näyttää rauhallisilta ellei terassikelit sitten yllätä. Joka tapauksessa netti on käytettävissä sielläkin eli listoja voi laittaa tänne.

Aikalailla samat sanat. Ei pitäisi mitään erikoista olla, joten listoja voi lähettää.
Gaff

ViestiKirjoittaja AnFa » 03 Heinä 2008, 08:51

Joudun kohta lähtemään koneen ääreltä ja pääsen vasta joskus kolmen jälkeen takaisin. Voisin jollekkin laittaa pari nimeä niin saatte draftin sujumaan vähän nopeammin.
AnFa

ViestiKirjoittaja TaoTao » 03 Heinä 2008, 08:54

Pistä vaikka meikäläiselle, tässä koneella olen varmaan koko päivän
TaoTao

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 11 Heinä 2008, 10:46

Maanantaina pitäisi mökille lähteä, joten listoja voisin laitella jollekin mikäli yhteydet eivät siellä toimi. Onkos joku halukas ottamaan listoja vastaan?
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja AnFa » 11 Heinä 2008, 10:50

Minä voin ainakin ottaa ensi viikolla listoja. Itselläni voi hieman pätkiä varaukset viikonlopun aikaan Ilosaaren takia. Voin laittaa jollekkin listaa tai sitten hoidella tekstiviestien välityksellä varaukset. Aamuisin toki ainakin olen kotona - toivottavasti.
AnFa

ViestiKirjoittaja Sorppa » 11 Heinä 2008, 11:33

Nyt olisi jollekin isompi nakki. Eli olen koko ensi viikon pois eli tarvitsisin varaaja-avun niin Entry-draftin alkuun kuin Dispersal-draftin viimeisille kierroksille. Onko vapaaehtoisia?
Sorppa

ViestiKirjoittaja TaoTao » 11 Heinä 2008, 11:39

Sorppa kirjoitti:Nyt olisi jollekin isompi nakki. Eli olen koko ensi viikon pois eli tarvitsisin varaaja-avun niin Entry-draftin alkuun kuin Dispersal-draftin viimeisille kierroksille. Onko vapaaehtoisia?

No mulle voi nakittaa, pitäisi leppoisa työviikko olla, eikä avovaimokaan ole paikalla häiritsemässä harrastuksia.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Bosco » 11 Heinä 2008, 11:41

Sorppa kirjoitti:Nyt olisi jollekin isompi nakki. Eli olen koko ensi viikon pois eli tarvitsisin varaaja-avun niin Entry-draftin alkuun kuin Dispersal-draftin viimeisille kierroksille. Onko vapaaehtoisia?

Mullekin voi kyllä laittaa, kun meillä on vuorot siinä ihan peräkkäin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sorppa » 11 Heinä 2008, 11:45

Suuret kiitokset niin TaoTaolle kuin Boscollekin. Samapa tämä, mutta jospa mä nakitan Boscoa, niin saa tehdä sitten pari varausta joka kerta putkeen. Pistän yv:nä listaa tulemaan myöhemmin.
Sorppa

ViestiKirjoittaja AnFa » 12 Heinä 2008, 01:22

Ottaako joku listan huomiselle?
AnFa

ViestiKirjoittaja repe_joke » 12 Heinä 2008, 01:51

AnFa kirjoitti:Ottaako joku listan huomiselle?

Mulla alko töistä vapaat, joten voin ottaa listaa viikonlopulle, tai jopa koko ensi viikollekkin jos jollain on tarvetta.
repe_joke

EdellinenSeuraava

Paluu Liigan asiat