TweetyLeaf kirjoitti:Poimitaan vapaista Bostoniin
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Poimitaan vapaista Bostoniin
Kaner kerkesi viemään Barkerin.
TweetyLeaf kirjoitti:Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Poimitaan vapaista Bostoniin
No niimpä näkyykin, en älynnyt katsoa tuota san josen ketjua.
Kai saan vetää Coburnin tiputuksen pois tässä tapauksessa kun olin siinä luulossa että Barker matkaa Bostoniin ?
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Poimitaan vapaista Bostoniin
No niimpä näkyykin, en älynnyt katsoa tuota san josen ketjua.
Kai saan vetää Coburnin tiputuksen pois tässä tapauksessa kun olin siinä luulossa että Barker matkaa Bostoniin ?
Ainakin mun puolesta. Tosin periaatteessa kyllä pitäisi pitää kiinni noista pudotuksista sen jälkeen kun ne on tehty, mutta menkööt tämän kerran.
TweetyLeaf kirjoitti:Meikäläinen on ollut kovasti siinä käsityksessä että pelaajan ketjuun pitää ilmoittaa.
TweetyLeaf kirjoitti:Selvennöksenä ja esimerkkinä äsköiseen semmoinen että kaksi manageria postaa samalla minuutilla eri threadeihin kiinnityksen niin kuka oli silloin ensin ?
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Selvennöksenä ja esimerkkinä äsköiseen semmoinen että kaksi manageria postaa samalla minuutilla eri threadeihin kiinnityksen niin kuka oli silloin ensin ?
Ei ole tapahtunut vielä niin ei ole joutunut harkitsemaan tuota. Mutta näkyisihän se kumpi viesti palstalle on tullut ensin - niin kauan kunnes joku vastaisi toiseen näistä ketjuista
Mutta lisään sääntöihin, että pitää tapahtua nimenomaan pelaajakohtaisessa ketjussa nuo poiminnat jatkossa, niin ei synny epäselvyyksiä sitten. Se kumman viesti näkyy ensin siinä ketjussa, saa pelaajan. Jos poiminta tapahtuu siis samalla minuutilla.
Paluu Vapaat agentit ja waivers
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa