Opatsu kirjoitti:Kierros 28: Stefan Ruzicka: Philadelphian taitava ja hermoherkkä laituri, joka on tainnut Philadelphiassa näyttönsä antaa. Sopimus päättyy tähän kauteen (RFA) ja riskillä lähdettiin odottelemaan, jos vaikka pääsisi antamaan näyttöjä toisessa joukkueessa. Toinen vaihtoehto on, että palaa Eurooppaan ja se siitä sitten.
repe_joke kirjoitti:Kierros 22 Markus Näslund: Pikkulinnut tietävät kertoa, että Näslund pelaa ensi kaudella pensseissä. Ja palkkaakaan ei Näslund kuulemma halua pari miltsiä enempää.
Bullshit generaattorilla kääntäen, Näslund pelaa ensi kaudella Floridassa 7 miljoonan sopparilla.
Bosco kirjoitti:Olpa kirjoitti:22: 337 Alexandre Picard
Onko kyseessä Tampan pakki vai Columbuksen hyökkääjä-prospecti?
Käsittääkseni sun osalta tai siis tässä liigassa tuo palkka on vain tuo 0.8M. Bosco varmaan korjaa/vahvistaa tämän.Olpa kirjoitti:EDIT: Onkos tuo Raycroftin palkka nyt oikein, kun laskin 800,000$ Avalanchelta ja 533,333$ Maple Leafsilta = 1,333,333$
Mr. Smith kirjoitti:Grizzlen vuoro on 15:57 asti, jonka jälkeen vuoro siirtyy Olpalle, jonka lista itseltä löytyy. Jos mahdollista niin koitetaas saada taas vähän vauhtia tähän draftiin. Itsellä on Olpan, AnFan, Sorpan ja Boscon listat, joten huudelkaa perään jos sattuu jonkun heidän vuoro olemaan.
repe_joke kirjoitti:Siis ruvetaanko tässä nyt kesken draftin muutteelamaan sääntöjä sen suhteen, kuinka kauan on varausaikaa? Janda teki kuitenkin minun koneen mukaani varauksensa 12:44, joten Grizzlellä olisi tuon "päätöksen" mukaan ollut varausaikaa 3 tuntia 3 minuuttia. Olisin Grizzlen varauksen tehnyt eilen illalla tai tänään aamulla, mutta enpä kuitenkaan viitsi vuoroja väliin jättää, ennen kun se sääntöihin kirjattu aikaraja on täynnä.
Mr. Smith kirjoitti:repe_joke kirjoitti:Siis ruvetaanko tässä nyt kesken draftin muutteelamaan sääntöjä sen suhteen, kuinka kauan on varausaikaa? Janda teki kuitenkin minun koneen mukaani varauksensa 12:44, joten Grizzlellä olisi tuon "päätöksen" mukaan ollut varausaikaa 3 tuntia 3 minuuttia. Olisin Grizzlen varauksen tehnyt eilen illalla tai tänään aamulla, mutta enpä kuitenkaan viitsi vuoroja väliin jättää, ennen kun se sääntöihin kirjattu aikaraja on täynnä.
Eihän tuossa mitään sääntöjä muutettu. Jandan varausvuoro oli 21:57 - 9:57 ja sitten Grizzlen aika olisi ollut 9:57 - 15:57. Näin ainakin oman matikkapään mukaan. Voi toki korjata jos olen väärin ymmärtänyt.
Janda kirjoitti:Käsittääkseni sun osalta tai siis tässä liigassa tuo palkka on vain tuo 0.8M. Bosco varmaan korjaa/vahvistaa tämän.Olpa kirjoitti:EDIT: Onkos tuo Raycroftin palkka nyt oikein, kun laskin 800,000$ Avalanchelta ja 533,333$ Maple Leafsilta = 1,333,333$
repe_joke kirjoitti:32:505 Anton Stralman
AnFa kirjoitti:repe_joke kirjoitti:32:505 Anton Stralman
Mennyt jo.
318. Vancouver Canucks (Mr.Smith) - Anton Strålman
edit. Tai siis oletin kyseessä olevan sama pelaaja.
Golden AWe kirjoitti:Varaako Bosco Marwinille vae varaanko itse nyt itselleni jo kohtapuoliin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa