TweetyLeaf kirjoitti:Nyt on pakko kysyä vähän perusteluita kolmen kannattajilta ?
Kuten sanoin, jos mulla vaikkapa krug, gelinas ja kostka + 3 "seniori" pelaajaa on loukkaantuneena ja toisella jengillä on 6 senioripelaajaa loukkaantuneena, niin miksi ihmeessä mun kuuluisi saada se etu, että voin viskata noi kolme pakkia farmiin, kun toinen joukkue ei voi kun tuskailla, että 3 loukkaantunutta pelaajaa on rosterissa ja vaan 3 saa IR+ paikalle ?
Kuten Mr. Smithkin sanoin, niin kyllä ne loukkaantumiset on "rangaistusta" tarpeeksi.
weteran kirjoitti:Kahdella ollaan pärjätty tähän saakka, niin jos nostetaan, olisi loogista nostaa yhdellä. Lisäksi saadaan jo dtd pelaaja sinne pistää, sitä mahdollisuutta ei aiemmin ollut. Eli helpotuksia on jo paljon nykyiseen katsoen
Mr. Smith kirjoitti:weteran kirjoitti:Kahdella ollaan pärjätty tähän saakka, niin jos nostetaan, olisi loogista nostaa yhdellä. Lisäksi saadaan jo dtd pelaaja sinne pistää, sitä mahdollisuutta ei aiemmin ollut. Eli helpotuksia on jo paljon nykyiseen katsoen
Nyt on ollut kolme paikkaa, joten kai oletus on ettei tuota ole mitään tarvetta pienentää.
TweetyLeaf kirjoitti:Nyt on pakko kysyä vähän perusteluita kolmen kannattajilta ?
Kuten sanoin, jos mulla vaikkapa krug, gelinas ja kostka + 3 "seniori" pelaajaa on loukkaantuneena ja toisella jengillä on 6 senioripelaajaa loukkaantuneena, niin miksi ihmeessä mun kuuluisi saada se etu, että voin viskata noi kolme pakkia farmiin, kun toinen joukkue ei voi kun tuskailla, että 3 loukkaantunutta pelaajaa on rosterissa ja vaan 3 saa IR+ paikalle ?
Kuten Mr. Smithkin sanoin, niin kyllä ne loukkaantumiset on "rangaistusta" tarpeeksi.
tinkezione kirjoitti:IR+ paikalta saisi luonnollisesti palkkakattoon tilaa, mutta sieltä olisi myös siirrettävä ukko kokoonpanoon heti viimeistään seuraavalle päivälle, kun Yahoo statuksen poistaa. Tämä tulisi sanktioida erityisen jyrkästi, mikäli DTD:n korvaaminen tullaan sallimaan.
Bosco kirjoitti:En tiedä ovatko laajennusjoukkueiden managerit äänestäneet, mutta 2 ja 3 IR+ paikkaa ovat saaneet kahdeksan ääntä eli vaikuttaisi siltä että nykyisellä määrällä jatketaan. Kun kerran kahta paikkaa äänestänyt varmaan voidaan laskea tuon kolmen paikan kannalle, samalla tapaa kuin maksimia äänestäneet neljän paikan kannalle.
TweetyLeaf kirjoitti:9-7 olisi äänet 3 tai vähemmän tai 4 tai enemmän välillä Tinken äänen muutos muuttaa tilanteeksi 8-8. Ehdotankin, että uusi äänestys järjestetään 3 tai 4 paikan välillä, jolloin saadaan parempi kuva siitä mitä managerit tahtovat.
Odotan Boscolta kannanottoa tähän (sorry m8), että onko hyvä idea, vaiko mennäänkö tällä äänestyksellä eteenpäin.
Kiirehän tätä asiaa ei onneksi ole päättää, sempä takia näin ehdotankin.
Oma kantanihan oli maksimi eli viisi, mutta selkeä osa porukasta ei tahdo noin montaa IR+ paikkaa olevan, joten omalta osaltani olen valmis myöntymään (äänestämään) 4 paikkaa tuossa mahdollisesti tulevassa äänestyksessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa