Montreal - Toronto

Montreal - Toronto

ViestiKirjoittaja Opatsu » 16 Loka 2016, 21:00

Torontoon: Jonathan Quick & Brendan Perlini
Montrealiin: Jonathan Drouin & Eddie Läck

Huh, sinne lähti Quick. Montakohan kertaa weteran on miehen perään kysellyt, mutta aina olen tyrmännyt ehdotukset suoriltaan. Nyt mies on sitten pitkään sivussa, eikä tällä kaudella varmaankaan olisi juuri joukkuettani hyödyttänyt, joten laitettiin kiertoon, kun weteran hyökkäsi kärppänä haaskalle. Saan ainakin sen hakemani laadukkaan LW:n. En ilman viime kevään playoffseja uskaltaisi treidiä tehdä, mutta ne kyllä viimeistään vakuuttivat minut Drouinista ja miehen tulevaisuudesta.

Perlini on kerännyt aina harkkaleireillä kehuja, mutta nyt pääsee vasta osoittamaan taitonsa miesten pelissä. Kova on taistelu Arizonassa pelipaikoista, joten saa nähdä koska murtautuu NHL:ään ja mihin rooliin. Läck auttaa nyt sitten maalivahtitilastoissa sen minkä pystyy.
Opatsu

Re: Montreal - Toronto

ViestiKirjoittaja weteran » 17 Loka 2016, 04:20

Vahvistetaan tämä.
Siitä päivästä kun liigaan saavuin, olen Quickin perään kysellyt monta monituista kertaa. Ja aina vastaus on ollut sama jämäkkä EI. Kun Quick loukkaantui, aloin miettimään vaihtoehtoja jolla saada kauppa syntymään. Ja mun kokoonpanoa katsoessa, niitä ei montaa ole. Tuntuu huikean pahalta luopua Drouinista, mutta Quick tulee olemaan vielä vuosia kingsin ykkösmaalivahti ja hinta/laatusuhteeltaan yksi koko liigan parhaista maalivahdeista. Alunperin ajatus olikin tuota 1/1 vaihtoa ehdottaa. Sitten tuli mieleen että olisihan se kiva joku korvaajakin Drounille saada, ja sitten löytyi Montrealin farmista Perlini. Perlinistä ei nyt tälläkaudella tule apuja olemaan, mutta on kuitenkin erinomainen prospeckt, jonka uskon 17-18 kaudella murtautuvan NHL:ään.
Tämä diili nyt on tehty selkeästi tulevaisuutta ajatellen, vaikkakin Quick onkin kaupan vanhin pelaaja ja Drouin vasta murtautumassa tähteyteen.
Uskoa tämän kauden menestykseen itsellä ei ollut, ja kuten useasti olen maininnut on tämä ns. Välikausi. Seuraaviin vuosiin ei ykkösvahtia olekkaan sitten tarve etsiä, toivotaan että nuo farmin junnut vaan kypsyvät parin seuraavan vuoden aikana siten että menestys olisi mahdollista.
Kaikkea hyvää entiselle ongelmanuori Drouinille Montrealiin, tulen seuraamaan urakehitystä kuitenkin.
Ja kiitokset Opatsulle... Molemmille oli vaikea paikka, ja vaati kypsyttelyä ajatus tästä diilistä. Mutta yllättävän helposti se lopulta syntyi.
weteran

Paluu Treidit