Bosco kirjoitti:Miltäs kuulostaisi maanantai 4.7 klo 19.00 alustavaksi draftin alkamisajankohdaksi?
Bosco kirjoitti:Miltäs kuulostaisi maanantai 4.7 klo 19.00 alustavaksi draftin alkamisajankohdaksi?
AnFa kirjoitti:Itse en tiedä omista menoistani heinäkuussa, joten tuo sopii ihan yhtä hyvin (tai huonosti) kuin mikä tahansa muukin päivä.
Kirjoitusasusta päätellen vappusmam (kröh, siis vappusima) on jo avattuKaner kirjoitti:Smam.
repe_joke kirjoitti:Itselleni draftin alkamisajankohdalla ei ole mitään väliä. Mutta kerta Grizzle pääsee vain muutamaa päivää ehdotettua ajankohtaa myöhemmin pois armeijasta, olen itse sillä kannalla että lykätään draftin alkua pari päivää jotta Grizzlekin siihen pääsee mukaan alusta asti täysipainoisesti.
Haha sitä ei tosiaan tiedä, mutta jos nyt lauantaina olisin takaisin pelissä mukana, niin 9.7. voisi olla ainakin mulle passeli ajankohta.Olpa kirjoitti:Riippuu vähän kuinka pitkän putken Mr G meinaa vetää kun tj0 kolahtaa![]()
Mutta kyllä lykkäyskin kelpaa tänne suuntaan. Laitetaan sopimaan ajankohta ku ajankohta...
Bosco kirjoitti:Eli asetetaan uudeksi ajankohdaksi maanantai 11.7 klo 19.00 alkaen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa