Gaff kirjoitti:Kierros 16: Mats Sundin - Eiköhän Sundin vielä ainakin ensi kaudella lähde vielä kannua hakemaan. Enkä usko, että hintakaan nouse kovin korkeaksi.
repe_joke kirjoitti:
Juu kyllä se Sundin varmaankin pelaa ensi kaudella. Hinta vaan saattaa nousta todellakin korkeaksi, kun 7 miljoonan tarjous Torontolta ei kelvannut. Paljon tuon alle tuskin pelaa missään.
Gaff kirjoitti:repe_joke kirjoitti:
Juu kyllä se Sundin varmaankin pelaa ensi kaudella. Hinta vaan saattaa nousta todellakin korkeaksi, kun 7 miljoonan tarjous Torontolta ei kelvannut. Paljon tuon alle tuskin pelaa missään.
Toronto ei taida kuulua Stanley Cup - voittaja suosikkeihin. Sundinin päätavoite taitaa olla Stanley Cup ja se yleensä tarkoittaa, että palkka ei ole tärkein tekijä joukkuetta valittaessa. Montreal, Detroit tai mihin Sundin ikinä meneekin kuuluu varmasti Cupin voittajasuosikkeihin, joilloin vuosipalkka on 2-4 miljoonaa. Toivottavasti.
TaoTao kirjoitti:Tietojeni mukaan 6'4 pitkään varteenkin on tullut paljon lisää lihasta. 188->215 lbs.
Golden AWe kirjoitti:Onko Yahoo-liigassamme doping-testejä...
Bosco kirjoitti:Kierros 17: T.J. Oshie
St.Louissa on kovat odotukset Oshien suhteen ja hänen odotetaan jo heti ensi kaudella tekevän kovaa jälkeä siellä ja taistelevan Calder Trophystä. Toiveissa oli seuraavalla vuorolla saada Oshien kaveriksi toinen St.Louisin hyökkäyksen superlupauksesta, eli Berglund mutta suunnitelmat muuttuivat TaoTao:n vietyä hänet.
Mr. Smith kirjoitti:Kohtuu hiljainen päivä tänään varausten osalta, kun reilut 13 tuntia on kulunut edellisestä varauksesta. Itse varaan sitten 17.26 pelaajan ellei aiemmin kuulu varauksia.
Edelleen noi listat olisivat kova sana jos tietää ettei puoleen vuorokauteen ehdi tekemään varausta. Nyt kun riittää varmaan jo 4-5 koko kierrokseen, sen verran on hajontaa.
Olpa kirjoitti:EDIT: Ja älkäähän nyt kukaan ottako itseenne tästä. Yritän nyt vaan vähän herättää keskustelua ja ajatuksia draftia koskien, että homma palautuisi ennalleen tulevaisuudessa. Juhannukseen asti drafti eteni hyvin.
Golden AWe kirjoitti:Joo en vastusta tuota ajan tiputusta. Itse olin nyt pistänyt listan Smithille mutta täytyy laittaa aina kahdelle ihmiselle että varmasti saa joudutettua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa