repe_joke kirjoitti:Ei tämä kausi nyt ole ihan putkeen näiden peluutuksien kannalta mennyt. Etenkään Pulkkisen kohdalla. Pulkkinen on tehnyt 11 pistettä tällä kaudella joista 5 mies on päässyt tekemään Anaheimin kokoonpanossa. No koska näitä pisteitä on jäänyt farmiin, niin loppuviikosta sitten tietoisesti panttasin esim Stromen nostamista kokoonpanoon, että saa käytettyä viimeisen vaihdon Pulkkisen nostoon sunnuntaina. Ja mikä on Pulkkisen anti tälle päivälle? No poppareillahan se tietenkin on. Stromen anti olisi ollut 1+1 kahdessa pelissä.
Tuon lisäksi tällä viikolla onnistuin pitämään Letestun penkillä perjantaina, koska luulin Stajanin ottavan enemmän aloituksia. No tottakaihan se Letestu otti enemmän aloituksia, ja sai vielä yv-syötönkin aikaiseksi. Ja onneksi viime yönä nostin myös Schultzin kokoonpanoon "hirveällä kiireellä", että pystyin jättämään Mooren 1+1 tehot penkille.
Tällä hetkellä nuo pienet peluutusvirheet eivät ole mitenkään merkittäviä lopputuloksen kannalta. Mutta kyllähän sitä olisi kiva olla vähän turvallisemmissa asemissa viimeiseen yöhön lähdettäessä. Sillä nyt eroa pisteissä on 1+1 tehojen verran, minkä joku Brad Richards tai Jussi Jokinen voi tekaista vaikka yksin illan ainoassa pelissä.
Että jos tästä pelistä nyt tappio napsahtaa, niin syytä voi jälleen kerran etsiä peilistä.
weteran kirjoitti:Olisit myynyt sen pulun mulle, ei ois ollu moisia murheitaSiksihän minä esimerkiksi pistin Duclairin sulle... Vitutti kun unohdin pojan farmiin
repe_joke kirjoitti:weteran kirjoitti:Olisit myynyt sen pulun mulle, ei ois ollu moisia murheitaSiksihän minä esimerkiksi pistin Duclairin sulle... Vitutti kun unohdin pojan farmiin
Duclairin sentään muistin nostaa ylös heti ensimmäisiin peleihin. Tuloksena hurjat 0+0, parit laukaukset/taklaukset/blokit. Eiköhän tämäkin kaveri jossain vaiheessa heitä ensimmäisen maalin Anaheim paidassa, mutta ei tämäkään nosto ihan nappiin tällä viikolla mennyt.
P.S. Tuli tuossa mieleen, että Kunitz tosiaan liikkui tässä Duclair kaupassa sinulle. Niin noin vuotta aiemmin myin sinulle myös Kunitzin, silloin Anaheimiin tuli Strome. Palataan siis vuoden päästä taas kaupoille kun myyn sinulle Kunitzia. Silloin voin ottaa paaluupostissa vaikkapa Virtasen
LostHorizon kirjoitti:Tiukasta kamppailusta lopulta 8-7 tappio. Viimeinen yö ei mennyt toivotusti, vaikka vielä 6 minuutia enne loppua näytti hyvältä. Nollapeli oli tulossa Mrazekille, lopulta tuli tappio. Moni kategoria oli todella tiukka (PIM 39-36 ja GAA 2.28-2.36, pisteet 26-25).
Opatsu kirjoitti:Hohhoijaa, tuommoinen tuplanollapeli - Sparksin ekan pelin säestämänä - Boscon jengiltä olisikin oikein mukava aloitus tähän viikkoon Varlamovin perseillessä. Noh, Gibsonilla on vielä 1½ erää jäljellä.
Opatsu kirjoitti:Hohhoijaa, tuommoinen tuplanollapeli - Sparksin ekan pelin säestämänä - Boscon jengiltä olisikin oikein mukava aloitus tähän viikkoon Varlamovin perseillessä. Noh, Gibsonilla on vielä 1½ erää jäljellä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa