repe_joke kirjoitti:Tällä viikolla sitten onkin vastassa Boston, jollekka tarjoillaan semmoinen selkäsauna että muistaa ainakin ens viikon tiistai aamuun asti.
TweetyLeaf kirjoitti:Mitä mä olen tehny sellasta, että moisen ansaitsen?![]()
repe_joke kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Mitä mä olen tehny sellasta, että moisen ansaitsen?![]()
No Boston joutuu tässä sijaiskärsijän rooliin, kun ankkalauma hurjistui Montreal tappiosta. Tai sitten ei...
TweetyLeaf kirjoitti:...esim blokkien osalta kun Markov yksinään kerkesi kuuden kudin eteen...
repe_joke kirjoitti:Alkaa olemaan tilanne loukkaantumisten kanssa jo niin koominen, että ei oikein enää tiedä mitä sanoisi. Maanantaina vielä harmittelin kun äijiä lähtee halvimmasta päästä. No onneksi se sentään muuttui, sillä nyt tippui Ovechkin ja Selänne sivuun. Bennett, Koivu, Bellemore, Franzen ja Halpern oli ennestään paskana/ilmoitettu jättävän pelin/pelejä väliin.
Mr. Smith kirjoitti:Ei ole tarkoitus tulla vittuileen tai opastamaan, mutta mikset laita Bennett, Bellemore ja Garbutt kolmikkoa toipumaan/vapautumaan pelikiellosta farmiin? Saisit niiden tilalle sitten nostettua pelikykyisiä kavereita.
repe_joke kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Etenkin kun tällä viikolla on vastassa joukkue jota vastaan esim aloitusvoittokategoriasta on ihan turha lähteä taistelemaan.
TweetyLeaf kirjoitti:Taistelutiikeri taistele! Mäkin yritän vielä epätoivosesti voittaa blokkeja sulta...
repe_joke kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Taistelutiikeri taistele! Mäkin yritän vielä epätoivosesti voittaa blokkeja sulta...
Mä koitan nyt priorisoida niihin kategorioihin joissa on edes jotain jakoa. Aloitusvoittoja en vain usko voittavani mitenkään. Mutta katsellaan, jos sieltä vaikka 40 aloitusta kahmiva FA-sentteri löytyisi alle 600k caphtillä
repe_joke kirjoitti:Koska palkat. Jos minulla oli käytössä enemmän kuin 100k palkkatilaa, niin noiden lähelle minipalkkaa menevien kavereiden korvaaminen olisi helppoa. Mutta kun tilanne on se, että mennään melkein maksimissa, niin korvaavia pelaajia ei vain ole älyttömästi.
TweetyLeaf kirjoitti:Nyt on kyllä huutava vääryys ettei Bolland saanut syöttöpinnaa Rangerin alivoimamaaliin.
Jumakauta kun sattukin, että Ranger on repe_jokella.
Jos matsi ratkee tähän, ni mä rupean itkemään.
repe_joke kirjoitti:
Miks sen ois pitänyt saada syöttöpiste tuohon maaliin? Vai jaetaanko niitä useinkin sen jälkeen kun kiekko on käynyt toisen joukkueen hallussa?
TweetyLeaf kirjoitti:No mun mielestä se ei käynyt toisen joukkueen hallussa vaan siinä oli kaksinkamppailu kiekosta.
En edes löytänyt highlighteista tuota maalia, voi olla että olin niin väsynyt sitten, että näin ihan omiani.
repe_joke kirjoitti:Katsoin tuon maalin viestisi jälkeen pelitallenteesta, ja calgaryn pakki(Wideman?) syötti kiekon Hudlerille sen jälkeen kun Bolland oli sitä ilmassa huitaissut. Hudler sitten töpeksi kiekon Rangerille, joka pinkaisi maalintekoon tuulennopeasti.
Mielestäni siis ihan oikeutetusta Bolland jäi ilman syöttöpistettä tilanteessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa