No ei toi viikko nyt aivan loukkaantumistenkaan piikkiin mennyt vaikka niitäkin on aivan omiksi tarpeiksi. Jos manageri olisi ollut alkuviikosta hereillä ja loppuviikosta motivoitunut olisi sieltä noin äkkiseltään katsottuna saatu 8-9 kategoriaa kaavittua kotiin. Sen kummempaa analyysiä kenenkään muun onnistumisista ei tarvitsekaan suorittaa vaan se viime viikosta. Tällä viikolla vastassa sitten Detroit.Olpa kirjoitti:Tampasta kiva 17-0-1 voitto... ei tämän ny näin pitäny mennä, mutta kaikki otetaan vastaan ei siinä mitään. En tiennyt rampan rampa tilanteesta mitään, ihan sarjataulukon perusteella siirtelin sinnepäin paineita viikko takaperin
Golden AWe kirjoitti:Vittu mulla on paska joukkue. Viikonloppuun lähdetään yhteistehoissa 3+0!!!
Golden AWe kirjoitti:Vittu mulla on paska joukkue. Viikonloppuun lähdetään yhteistehoissa 3+0!!!
AnFa kirjoitti:Itse jopa vielä yllättävän hyvissä iskussa Boscoa vastaan ennen viikonloppua. Tosin maalivahtien kategoriat on hävitty jo 0-5.
AnFa kirjoitti:No onhan siinä vielä sellainen pieni juttu, että Neuvirth tuskin vammaisena pelaa sunnuntaina ja en saa kolmea peliä näin ollen täyteen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa