Juhannus oli ainakin aikaisemmissa puheissa tarkoitus rauhoittaa varauksista. Tauko taisi olla torstaista klo 12.00 - maanantaihin klo 12.00.Golden AWe kirjoitti:Kuinka paljon juhannuksena on mökkeileviä tms.?.
AnFa kirjoitti:Noniin. Annetaas nyt hyvissä ajoin varoittava sana. Päivän aikana en varmaankaan ole omalla vuorollani varaamassa. Siis olen, mutta sitä voi joutua odottamaan muutaman tunnin. Onko joku tänään koneella enemmän?
Bosco kirjoitti:Vai haluavatko managerit ihan rauhassa keskittyä juhannuksen viettoon mieluummin ja sitten taas maanantaina drafti täydellä höyryllä käyntiin?
repe_joke kirjoitti:Itse liputan siis rauhoitetun juhannuksen puolesta, vaikka itse tod.näköisesti olenkin juhannuksen ihan vain kotona.
Bosco kirjoitti:Eiköhän tuo ole sitten sovittu, että juhannuksen ajan drafti on ihan kokonaan tauolla eli ei tarvitse tehdä listoja tai lähetellä tekstareita edestakaisin, kun ei ole eriäviä mielipiteitäkään tullut.
Mutta tosiaan huomenna päivällä olen lähdössä juhannuksen viettoon, joten en todennäköisesti kerkeä itse hoitamaan paria seuraavaa kierrosta, jotka tässä keretään hoitamaan ennen kuin juhannustauko alkaa (torstaina kello 12.00). Kenelle voisi huomenna aamupäivästä toimittaa listan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: LostHorizon ja 1 vierailijaa