Nyt ei pysty. Kuka ottaa listan?

Tänne kaikki keskustelu liigasta

Nyt ei pysty. Kuka ottaa listan?

ViestiKirjoittaja AnFa » 12 Kesä 2008, 23:08

En viitsinyt lähteä jokaiselta erikseen yv:llä kyselemään ja en oikein muutakaan ketjua löytänyt missä asiasta voisi keskustella. Eli tähän ketjuun ilmoituksia, milloin on poissa koneen ääreltä ja tarvitsisi jonkun muun varailemaan puolestaan.

Itse lähden viikonlopuksi pois kotoa, mutta pystyn varmaan perjantaina ja lauantaina muutaman tunnin välein tarkistamaan tilanteen. Sunnuntaina joudun olemaan poissa koneen äärestä n. 9-22 välisen ajan ja jos joku silloin pystyisi muutaman pelaajan listan ottamaan ja hoitamaan varaukset puolestani?

Lisäksi, kun draft näyttää kestävän vielä pitkän aikaa niin annan jo ennakkovaroituksen, että heinäkuun ekan viikonlopun olen poissa. Silloin en pysty ollenkaan varailemaan, kun olen mökkeilemässä paikassa missä ei ole edes kuultu sähköistä saati jostain 3G:stä.
AnFa

Re: Nyt ei pysty. Kuka ottaa listan?

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 13 Kesä 2008, 09:19

Itsekin olen sunnuntain Provinssissa ja juhannuksen todnäk mökillä. Juhannuksen jälkeisen viikon ole Turussa keikalla joten nettiyhteys ei ole saletti, no päiväsaikaan ainakaan ei varmasti, olen tekemässä mittauksia eräällä tehtaalla.

Muuten päivystän etenkin päivät koneella töissä eli voin itse auttaa porukkaa ma-pe.

Eli yhden päivän ajallehan on helppo laittaa lista mutta tuon viikon aikana pahempi. Silloin voisin toki olla puhelimella yhteydessä jos joku muukin kuin Sunnuntai pystyy jeesaamaan. Pidän prospect-listan samassa kansiossa mukana arkkitehtipiirustusten kanssa, ahhaha...

Kuinka paljon juhannuksena on mökkeileviä tms.?

Yleensäkin puhelinhommakin toimisi varmasti jos porukka vain malttaa ottaa mukaansa taskuun vähän listoja haluamistaan.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TaoTao » 13 Kesä 2008, 09:36

Mulla ei ole tiedossa kesälomaa taaskaan ja koneen äärellä olen töidenkin takia pahimmillaan 6-24, että kyllä tännepäin voi listojaan ainakin lähetellä. Ehkä tuo Pori Jazz -viikko voi hieman häiritä, mutta tuskin sekään pahasti.
TaoTao

ViestiKirjoittaja AnFa » 13 Kesä 2008, 13:07

Pääsen n. 6h päästä varaamaan, mutta draftin jouduttamiseksi voisin lähettää jollekkin pari nimeä, et sujuis joutuisammin. Ottaisko joku?

Eipä sitten. Nyt on mentävä - moottoritie on kuuma.
AnFa

ViestiKirjoittaja Janda » 13 Kesä 2008, 14:55

Golden AWe kirjoitti:Kuinka paljon juhannuksena on mökkeileviä tms.?.
Juhannus oli ainakin aikaisemmissa puheissa tarkoitus rauhoittaa varauksista. Tauko taisi olla torstaista klo 12.00 - maanantaihin klo 12.00.
Janda

ViestiKirjoittaja AnFa » 14 Kesä 2008, 09:08

Noniin. Annetaas nyt hyvissä ajoin varoittava sana. Päivän aikana en varmaankaan ole omalla vuorollani varaamassa. Siis olen, mutta sitä voi joutua odottamaan muutaman tunnin. Onko joku tänään koneella enemmän?
AnFa

ViestiKirjoittaja Jarkko » 14 Kesä 2008, 09:12

AnFa kirjoitti:Noniin. Annetaas nyt hyvissä ajoin varoittava sana. Päivän aikana en varmaankaan ole omalla vuorollani varaamassa. Siis olen, mutta sitä voi joutua odottamaan muutaman tunnin. Onko joku tänään koneella enemmän?

Minä olen ainakin kotona tänään klo 2-3 jälkeen loppupäivän, joten laita vaikka yv:llä listaa :)
Jarkko

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 14 Kesä 2008, 09:23

Mulle voi laittaa kans varalta tämän päivän ajalta. Itse tarvin apuja huomiselle, tai sitten jonkun täytyy kilauttaa kaverille, eli meikäläiselle, otan listan mukaan.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 16 Kesä 2008, 13:45

Itse olen tänään kotosalla ja koneen äärellä, joten listoja voi toimitella tänne.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Bosco » 16 Kesä 2008, 17:23

Muistuteenpa kaikkia, että juhannuksen aikana drafti on tauolla (torstaista 19.6 klo 12.00 - maanantaihin 23.6 klo 12.00). Tällöinkin saa tosiaan tehdä varauksensa mikäli on oma vuoro, mutta varausaika ei siis tänä ajankohtana kulu (eli jos joku ei tee vuorollaan varausta niin drafti ei etene ollenkaan).

Itse lähden juhannuksen viettoon tuossa keskiviikkona ja olen koneen ulottumattomissa aina lauantai/sunnuntai-iltaan saakka. Voin toki tehdä listoja tuoksi ajaksi tai sitten tekstiviestien välityksellä hoitaa omat varaukseni, jos se katsotaan tarpeelliseksi. Vai haluavatko managerit ihan rauhassa keskittyä juhannuksen viettoon mieluummin ja sitten taas maanantaina drafti täydellä höyryllä käyntiin?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja repe_joke » 16 Kesä 2008, 18:07

Bosco kirjoitti:Vai haluavatko managerit ihan rauhassa keskittyä juhannuksen viettoon mieluummin ja sitten taas maanantaina drafti täydellä höyryllä käyntiin?

Eiköhän tuo juhannus ole parempi rauhoittaa, jopa tuolta tekstiviesti rallilta, niin moni managereista kuitenkin lienee viettämässä juhannusta poissa kotoa.
Itse liputan siis rauhoitetun juhannuksen puolesta, vaikka itse tod.näköisesti olenkin juhannuksen ihan vain kotona.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Olpa » 16 Kesä 2008, 18:18

repe_joke kirjoitti:Itse liputan siis rauhoitetun juhannuksen puolesta, vaikka itse tod.näköisesti olenkin juhannuksen ihan vain kotona.

Sanasta sanaan samaa mieltä.
Olpa

ViestiKirjoittaja Bosco » 17 Kesä 2008, 18:17

Eiköhän tuo ole sitten sovittu, että juhannuksen ajan drafti on ihan kokonaan tauolla eli ei tarvitse tehdä listoja tai lähetellä tekstareita edestakaisin, kun ei ole eriäviä mielipiteitäkään tullut.

Mutta tosiaan huomenna päivällä olen lähdössä juhannuksen viettoon, joten en todennäköisesti kerkeä itse hoitamaan paria seuraavaa kierrosta, jotka tässä keretään hoitamaan ennen kuin juhannustauko alkaa (torstaina kello 12.00). Kenelle voisi huomenna aamupäivästä toimittaa listan?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Olpa » 17 Kesä 2008, 18:32

Bosco kirjoitti:Eiköhän tuo ole sitten sovittu, että juhannuksen ajan drafti on ihan kokonaan tauolla eli ei tarvitse tehdä listoja tai lähetellä tekstareita edestakaisin, kun ei ole eriäviä mielipiteitäkään tullut.

Mutta tosiaan huomenna päivällä olen lähdössä juhannuksen viettoon, joten en todennäköisesti kerkeä itse hoitamaan paria seuraavaa kierrosta, jotka tässä keretään hoitamaan ennen kuin juhannustauko alkaa (torstaina kello 12.00). Kenelle voisi huomenna aamupäivästä toimittaa listan?

Ainakin itse olen koneella/koneen lähettyvillä hyvin pitkälti huomisen ja torstai aamun.
Olpa

ViestiKirjoittaja repe_joke » 17 Kesä 2008, 20:52

Minäkin olen huomenna noin yhdestä eteenpäin koneen ääressä about koko loppu illan. Että voin ottaa listoja, jos joku niitä haluaa lähetellä.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Gaff » 18 Kesä 2008, 07:12

Samoin olen juhannuksen paikassa, josta pääsen nettiin. Minullekkin voi lähetellä listoja.
Gaff

ViestiKirjoittaja Bosco » 18 Kesä 2008, 12:06

Kerkeän varmaan hoitamaan vielä seuraavan varaukseni, jos se tässä tunnin sisällä tulee. Mutta tässä kerkee sen jälkeen mahdollisesti pari vuoroani tulemaan vielä ennen juhannustaukoa (tai huomenna päivällä), joten jos joku vaikka lähettäisi tekstaria kun on vuoroni ja mainitsisi ketä siinä on edeltä mennyt. Lisäsin puhelinnumeroni tuonne oikeaan ketjuun. Homma hoituu varmaankin näin paremmin kuin, jos alkaisin tehdä tässä yli 20 pelaajan listoja, jotta sieltä varmuudella löytyisi vapaita pelaajia kun oma vuoroni koittaa.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Opatsu » 18 Kesä 2008, 12:39

Ja taas koittaa iltavuoro. Jos joku viitsisi laittaa tekstiviestiä menneistä pelaajista Jandan jälkeen, kunhan koittaa minun vuoroni. Yritän vastata sitten varauksellani mahdollisimman äkkiä.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Opatsu » 23 Kesä 2008, 12:33

Jälleen kerran koko viikko iltavuoroa 14-22, joten jos minun vuoroni tulee iltasella kovinkin aikaisin ennen työvuororon päättymistä, niin ilmoitelkaa tekstiviestillä. Yritän sitten pistää omaa varaustani vastaviestillä kehiin.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 23 Kesä 2008, 17:42

Olen pois netin äärestä päiväsaikaan tällä viikolla, ja vaihtelevasti iltaisinkin, eli kanniskelen listaa mukanani...jossei minua näy online, pistäkää tekstiviestiä kiitos. Koitan väsätä kans nettilistaa.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 23 Kesä 2008, 17:49

Mikäli mahdollista niin nuo listat olisivat kovin käteviä. Itsellä ainakin on mahdollisuus tsekata nettiä parin tunnin välein eli jos jollain on listoja eikä pääse nettiin niin tänne niitä voi ainakin lähetellä.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 23 Kesä 2008, 18:15

Joo koitan keretä laittaa sellaisenkin. Ei näyttäisi kuitenkaan liikaa menevän ristiin nuo listat niin todnäk 5-10 pelaajan listallakin pärjää helposti ainakin pari varausta...sen verran kirjoa siinä mitä porukka varaa.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja repe_joke » 23 Kesä 2008, 18:16

Mulla on tällä viikolla arkipäivät duunista vapaata, eikä ennen loppuviikkoa ole hirveästi muutakaan ohjelmaa. Joten mulle voi pistää listaa, jos on tarvetta.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Opatsu » 23 Kesä 2008, 22:13

Minä yritän kanssa laittaa loppuviikolla listaa vaikka repe_jokelle aina ennen töihin lähtöä, koska viime kierroksilla nuo omat suosikkikohteet ovat tosiaan lähes aina olleet jäljellä, kun minun vuoroni on tullut. Semmoiset 5 nimeä per lista todennäköisesti riittää hyvin. Tähän mennessä on kuitenkin ollut tärkeää nähdä, että minkä paikan pelaajia kanssamanagerit joukkueisiinsa hamuavat, mutta tästä eteenpäin se ei enää niin tärkeää ole.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 24 Kesä 2008, 08:43

Pistin Smithille listaa.
Golden AWe

Seuraava

Paluu Liigan asiat