Golden AWe kirjoitti:Varmastiko?
Taisin sen verran, että ei oteta mitään lisäyksiä mukaan jos tämä on jollekkin niin vaikeaa. Ja puhe tästä vuodesta.
Golden AWe kirjoitti:Kyllä, se oli tyhmää. Senkä takia on järkevää sooloilla nyt "kevyemmin"?
Mitä tarkoitat sooloillulla tai kevyemmin? Yrität kovasti verrata tahallaan häviämistä tähän keissiin,
minun mielestäni siinä on helvetin iso ero. Toki voi johtua siitä, kun kärsin lopuksi aika paljon tästä ekasta tempusta aikoinaan.
Golden AWe kirjoitti:Koska hekin ovat liigan managereita? Lomailijoilla on uusien sopimuksen tehneiden pelaajien suhteen sama vajaa kaksi päivää aikaa reagoida waivereihin.
Sulla on kieltämättä tässä pointti, mutta toisaalta jos tällaisella hetkellä manageri ei ole hereillä niin ei siinä voi kun kanssa manageri katsoa peiliin... minun mielestäni.
Heitän Zanonin ja Suttonin pihalle. Laitetaanko samaan syssyyn McLeod, Neil, Clutterbuck ja Seidenberg niin ei tuu kenellekkään paha mieli? Komissio pystyyn joka päättää kuka saa kenetkin? Hei äiskä, tehdään uudet jaot ku toi sai ton vaik mä haluiaisin sen...
Oliko tuo lapsellinen heitto?
Myönnettäköön. Mutta minulle tulee aika vahvasti kusetettu olo tästä ja katsoa nyt onko tässä mitään mieltä jatkaa liigassa enään. Pitää miettiä tätä rauhassa ja tarkasti.
EDIT: (alla olevaan)
Siitä vanhasta hommasta edelleen pahoitteluni, sille ei vain enää mitään voi.
No tää on ollutta ja mennyttä. Nostit sen itse esiin niin oli helppo tarttua

Viimeksi muokannut Olpa päivämäärä 26 Elo 2010, 13:30, muokattu yhteensä 1 kerran