Laajennusdraftin kokonaispaketit

Laajennusdraftin kokonaispaketit

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Loka 2013, 12:39

EDIT: Tästä nyt ei ole tarkoitus äänestää, tämä on tälläinen viesti mistä näkee, että mistä kaikesta tässä pitää päättää ja missä edes suurinpiirtein mennään tämän homman kanssa, toivon tämän olevan enenmmänkin inspiraation lähde kun kiveen hakattu meikäläisen mielipide.

Ajattelin tämmöisen nyt väsätä. Eli oma ehdotukseni kokonaispaketista laajennusdraftiin.

- 4 Uutta joukkuetta.

- Luokka systeemi, rajoittamattomat pelipaikat.
- 100 peliä pelanneet kenttäpelaajat pitää halutessaan suojata. 50 peliä pelanneet maalivahdit pitää halutessaan suojata.

Class A, 7 pelaajaa
Class B, 7 pelaajaa (voi menettää yhden)
Class C, 5 pelaajaa (menettää yhden, paitsi jos menetti maalivahdin Class B:ssä)
Class D, loput (menettää max 2 paitsi jos menetti maalivahdin Class B:ssä, vain yhden)

- Drafti järjestys:
- Joukkueet draftaavat pelkästään Class B:n ensin (snake draft)
- Class B:n draftattuaan, käänteisessä järjestyksessä draftataan loput saatavilla olevat pelaajat.
- Tämän jälkeen FA- Drafti. Järjestys jatkuu siitä, mihin Class B:n drafti loppui.
Huom: Tässä draftissa joukkueet varaavat myös prospectit farmiin, niin pitkälle kun managerilla on kiinnostusta varata. Pickejä voi siis jättää väliin, mutta drafti jatkuu niin kauan kun joku managereista tahtoo varata.

Rosteri ja palkkakatto:
- Rosteripaikkojen määrää vähennetään kolmella. 1xbench, 1x util, 1xF
- Palkkakaton uusi kerroin 1.225
- Maalivahtien pelimäärät lasketaan kahteen kauden ajaksi, jonka jälkeen pelimäärät nostetaan takaisin kolmeen.

Entry Draft:
- Laajennusjoukkueet draftaavat lottery joukkueiden jälkeen, eli sijoilta 5-8.
- Ensimmäisenä varaa se joukkue joka varasi Class B:ssä viimeisenä.

Muuta huomioitavaa:

- Farmin koko säilyy 35 pelaajassa.
Viimeksi muokannut TweetyLeaf päivämäärä 26 Loka 2013, 12:54, muokattu yhteensä 1 kerran
TweetyLeaf

Re: Laajennusdraftin kokonaispaketit

ViestiKirjoittaja Bosco » 26 Loka 2013, 12:44

Tässä ei ole vielä saatu yhdestäkään yksityiskohdasta päätöksiä aikaan, joten ei ole vielä aika millekään kokonaispaketeille. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä, mutta tosiaan itse en tässä vaiheessa lähde mitään kokonaispakettia kasaamaan tai äänestämään sellaisesta. Tämä pitää valmistaa yksityiskohta yksityiskohdalta ensin sopien ennen kuin päästään kokonaispakettiin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Loka 2013, 12:49

Bosco kirjoitti:Tässä ei ole vielä saatu yhdestäkään yksityiskohdasta päätöksiä aikaan, joten ei ole vielä aika millekään kokonaispaketeille. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä, mutta tosiaan itse en tässä vaiheessa lähde mitään kokonaispakettia kasaamaan tai äänestämään sellaisesta. Tämä pitää valmistaa yksityiskohta yksityiskohdalta ensin sopien ennen kuin päästään kokonaispakettiin.

Samaa mieltä, mutta tuossa on noita väännetty suuntaan jos toiseen, ajattelin että tälläinen kokonaispaketin esille tuonti muistuttaisi, että missä tässä nyt suurinpiirtein mennään.

En tahdokkaan, että tästä nyt ruvetaan äänestämään, vaan pointtina oli tuoda keskusteluun uutta materiaalia, jotta homma pysyy ns. kuumana.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Tollisko » 26 Loka 2013, 16:06

Itse olisin valmis hyväksymään tuon Tweetyn kokoaman paketin jo tältä istumalta kunhan palkkakaton kerroin olisi toisessa ketjussa esillä ollut 1.2.
Olen itse ollut vastustamassa mm. noita pelimääriä joilla pelaajat joutuu suojelemaan, mutta jossain kohdissa varmaan jokainen joutuu joustamaan.
Tollisko

Paluu Kehitysideat